0Items

Uw winkelwagen is leeg

Product was successfully added to your shopping cart.

Garantie


Garantietermijn

WorkoutSupply leeft de conformiteitseis uit de Nederlandse Wet na. Dat wil zeggen dat je mag verwachten dat een door ons geleverd artikel voldoet aan de redelijkerwijs gewekte verwachtingen. Als dat niet het geval is of wanneer een artikel defect raakt, zullen wij natuurlijk ons best doen om dit op te lossen.

Op alle artikelen geleverd door WorkoutSupply is de garantietermijn 2 jaar m.u.v. kabels, hiervoor geldt een garantietermijn van 1 jaar. Wij adviseren om elke 12-18 maanden de kabels te vervangen (afhankelijk van gebruik). Voor zakelijke klanten gelden afwijkende garantievoorwaarden, neem contact met ons op voor de details.


Beschadiging bij ontvangst

Als je artikel direct bij ontvangst beschadigd is of niet goed werkt, verzoeken we je om dit meteen te melden aan onze klantenservice. Probeer dit bij voorkeur zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 3 dagen te melden. Er zal vervolgens een passende oplossing worden aangeboden. Wanneer je de schade tijdens de aflevering al constateert dien je de leverancier te vragen om hiervan een aantekening te maken op het ontvangstbewijs. Maak ook duidelijke foto's van de verpakking van de zending zoals deze werd afgeleverd.


Schade melden

Als je een artikel hebt gekocht dat tijdens gebruik en binnen de garantietermijn kapot is gegaan, kun je dat melden bij onze klantenservice. Voor een spoedige afhandeling verzoeken we je om de volgende gegevens te vermelden:

Je bestelnummer en de aanschafdatum van het artikel. Een duidelijke omschrijving van de schade en de gebeurtenissen waarbij de schade is ontstaan. Eén of meerdere foto's of video's waarop het defect duidelijk zichtbaar is. Na ontvangst van je schademelding zal onze klantenservice deze bekijken en zo snel mogelijk contact met je opnemen over de afhandeling ervan, in de vorm van herstel of vervanging van het artikel.